משלוחים והחזרות

הזמנות עם פריטים במלאי

הזמנות עם פריטים במלאי ישלחו בתוך 7 ימי עסקים בדואר רשום בלבד. בדרך כלל המשלוח יהיה למחרת או בתוך 2 ימי עסקים, אבל במצבים של עומס הזמנות זה עלול להתעכב.

הזמנות עם פריטים שלא במלאי

הזמנות עם פריטים שלא במלאי, גם אם חלק מהפריטים נמצאים במלאי, ימתינו עד לביצוע ההזמנה המרוכזת הבאה מהספק ולאחר מכן ישלחו בדואר רשום. ניתן לבקש לפצל את משלוח החבילה לפריטים שנמצאים במלאי. במצב כזה נדרש תשלום עבור הפריטים הקיימים במלאי ועבור עלות משלוח, ולאחר שהפריטים שלא במלאי יגיעו יש לשלם שוב את עלות המשלוח השני בנוסף לתשלום על הפריטים.

במהלך סיום ההזמנה תוצג הודעה על כך שההזמנה מכילה פריטים שלא במלאי. במצב כזה לא ניתן יהיה לשלם על ההזמנה אלא היא תירשם בתור הזמנה מוקדמת.

הזמנה מרוכזת מהספק תתבצע על בסיס הזמנות שהצטברו. זמן ההמתנה מרגע ביצוע ההזמנה ועד אספקת ההזמנה עשוי לנוע בין חודש ל 3 חודשים.

אפשרויות משלוחים ועלות משלוחים 

הזמנות ישלחו בדואר רשום בלבד.

עלות משלוח בדואר רשום נעה בין 15 ל 20 שח, בהתאם למשקל החבילה.

ניתן להגיע לכתובת החברה לאיסוף עצמי ללא עלות משלוח.

עיכוב או אובדן משלוחים

בדרך כלל המשלוח בדואר רשום לוקח עד כשבוע להגיע לכל הארץ, אך עלולים להיות עיכובים או אובדן החבילה בדואר ישראל במהלך הטיפול בחבילה ואין לנו אפשרות לבדוק או לטפל במצבים כאלה. במקרה של עיכוב או אובדן החבילה בדואר ישראל באחריות הקונה לפתוח בקשה לאיתור חבילה שנאבדה בדואר ישראל. 

מאורת הדרקון אינה אחראית לכל נזק שעשוי להיגרם ללקוח בגין עיכוב בהגעה, אבדן, גנבה, או כל נזק אחר שייגרם כתוצאה ממעשיהם או מחדליהם של חברת דואר ישראל.

החזרת מוצרים

ניתן להחזיר מוצרים מכל סיבה שהיא עד 14 יום מיום קבלת המשלוח, כל עוד הם באריזתם המקורית ולא בוצע בהם שימוש כלשהו.